Testimoni Pengguna Produk Kami

Keajaiban untuk seorang pesakit Kencing Manis.

PENYAKIT KECING MANIS

Kisah seorang suri rumah yang bernama kak Normah, beliau berasal dari Pulau Pinang.Sejak beberapa tahun yang lalu beliau mengidap penyakit Kencing Manis (diabetes) yang amat kritekal,dan boleh dikatakan dihujung ibu jarinya telah pun membengkak / merosak sehingga kesan hitam akibat merosak tersebut merebak ke paras buku lalinya,jika pendapat atau nasihat doktor kakinya perlu di potong kerana ia akan menjadi lebih parah.

Keajaibanya berlaku pada mac 2009, setelah beliau mendapatkan Jus Cendawan Ajaib tersebut dan memahami segala aturan dan cara gunanya, di waktu malam sebelum tidur,buat pertama kalinya beliau telah meminum sesedu teh memohon pertolongan Allah S.W.T dengan niat nazar,beliau pun meminumnya dan terus tidur. Diwaktu subuh beliau bangun dan di dapati kesan kehitaman yang merosak telah hilang/beransur pulih.setelah itu beliau sekeluarga jadikan minuman jus cendawan ajaib ini sebagai amalan sekeluarga dan hampir 7 botol beliau mengamalkanya kini syukur beliau telah pulih, dan kini beliau jadikan sumber pendapatan sampingan dengan menjual/memperkenalkan Jus Cendawan Ajaib kepada sahabat handal,jiran-jiran dan penduduk tempatan. syukur ramai juga yang kak Normah Bantu dengan Jus Cendawan Ajaib. InSyallah

Sedetik bernazar sesaat melenyapkan derita air mata ibu.

PENYAKIT PENAT

Seorang bapa yang bertungkus lumus membanting tulang mencari rezeki demi memelihara keluarga. Takkala itu seorang daripada empat orang anaknya telah mengidap penyakit penat sejak lahir. Anaknya berusia empat tahun. Apabila penyakitnya dirasai, ibunya pula menangis keresahan, bapa berdoa mohon pertolongan. Pada bulan Mac 2009. Beliau telah mendapatkan sebotol Jus Cendawan Ajaib ini dan sebelum diberi untuk merawat anaknya yang sakit itu, ibunya bernazar memohon pertolongan Allah, sekelip mata anaknya terlelap diwaktu penafasan yang amat berat dirasai dan diwaktu itulah Allah telah menyembuhkan penyakit anaknya. Syukur.

Sesudu seumpama sejuta harapan - isteri menadah seribu harapan mengharap keajaiban Allah s.w.t

Kongsi kegembiraan bersama seorang pesakit kencing manis

Kisah seorang suri rumah yang berasal dari Banting. Sejak beberapa tahun yang lalu suaminya USTAZ MOHD JAINUDIN BIN HJ MARDINI mengalami penyakit Kencing Manis (diabetes). Keajaibanya berlaku pada julai 2009, setelah beliau mendapatkan Jus Cendawan Ajaib tersebut untuk suaminya dan memahami segala aturan dan cara gunanya.

Di waktu malam sebelum tidur, buat pertama kalinya suami beliau telah meminum sesudu teh memohon pertolongan Allah S.W.T dengan niat nazar. Suami beliau pun minum dan terus tidur. Di waktu subuh suami beliau bangun dan di dapati penyakit beliau beransur pulih.

Setelah itu beliau sekeluarga jadikan minuman Jus Cendawan Ajaib ini sebagai amalan sekeluarga dan syukur beliau telah pulih, dan kini beliau memperkenalkan Jus Cendawan Ajaib kepada sahabat handai, jiran-jiran dan penduduk tempatan.

PENDERITA BARAH HATI

MENDERITA NYA PENYAKIT BARAH HATI YANG SERIUS

Kakak seorang adik yang menderita menghidap penyakit barah hati yang menunggu masanya untuk menjalan kan pembedahan , penyakit adik nya amat sereus , berbagai cara telah diusahakan namun belum sembuh dan Allah S.W.T. belum ingin menyembuhkanya. kakaknya mengenali seorang sahabat yang mengetahui berkenaan Cendawan Ajaib ini dari seorang sahabatnya , Maka setelah bebarapa hari ia cuba untuk mendapatkanya untuk adiknya, setelah itu penyakit adiknya mengalami tindak balas , biarpun begitu ia terus mengamalkanya setalah bebarapa minggu ia dapati penyakitnya berangsur pulih diatas kehendak Allah S.W.T. dan kini kakaknya telah berjaya membantu ramai dan memperkenalkan cendawan Mekah.

KEAJAIBAN...BARAH YANG PARAH

KEKUASAAN TUHAN MENGHENDAKKAN KEAJAIBAN KEATAS SETIAP YANG DI KEHENDAKINYA.

KEAJAIBAN... BARAH YANG PARAH

Kak Piah seorang pemandu bas sekolah yang mengalami barah rahim yang akan menjalankan pembedahan di hospital bukan kerajaan di pulau pinang ,setalah berita ini di ketahui oleh seseorang yang kebetulan melanggan bas sekolahnya.iaitu puan siti maka ia pun telah menziarahi pesakit itu , setelah berjumpa kakak tersebut puan siti menghadiahkan 3 botol Jus cendawan ajaib ini kepada kakak tersebut, walaupun doktor melarang mengambil apa jua ubatan ,oleh kerana 3/4 hari doktor akan menjalankan pembedahan keatas kak piah. dan setelah menyakinkanya bahawa ini adalah alsebab yang di jadikan Tuhan Ubat Untuk menyegarkan tubuh, dan ini bukan janji doktor ,pakar perubatan mahupun sesiapapun jua makhluk di dunia ini tetapi ini janji tuhan, minumlah dengan berselawat serta bernazar memohon pertolongan Allah S.W.T. dengan berniat sedekah walau pun setikat / setandan pisang, kerana jika sembuh itu adalah kehendak Nya dan jika Belum Allah Belum Menyembuhkanya.sambil mengalirkan airmata kak piah memajatkan kesyukuranya Pada Allah S.W.T. Serta dengan keyakinanya ia mengabil nya, setelah itu masa untuk pembedahan tiba ,kak piah pun pergi ke pulau pinang dalam perjalanan perut kak piah terasa memulas / senak dan sebagainya, dan setelah sampai di hospital doktor telah bersedia untuk menjalankan pembedahan keatas kak piah, sebelum menjalankan pembedahan tersebut , doktor membuat pemeriksaan , Maka berlakulah keajaiban Allah S.W.T. Ketiga pemeriksaan itu Penyakit Barah Kak Piah Hilang , semua yang terlibat merasa hairan, apatah lagi doktor yang bukan agama islam , mereka tak dapat menilaikan kehendak Allah S.W.T, dan mereka rasa reputasi mereka sebagai doktor ini tak mungkin berlaku, maka pemeriksaan selanjutnya berlaku daripada p.pinang hantar ke kuala lumpur dari k.l. ke Australia dan setelah hampir 2 bulan keputusan itu menyatakan kak piah bebas dari sebarang masaalah tersebut.

Setelah Pemindahan Jantung

kisah benar seorang pesakit yang mengalami ketumbuhan berhampiran jantung,beliau berusia 21 tahun seorang bapa yang mempunyai seorang anak berusia satu tahun, sejak menyedari beliau mengalami ketumbuhan berhampiran jantung yang kritikal.maka pembedahan pun dijalankan dengan memindahkan jantung beliau di sebelah kanan kerana ketumbuhan beliau tidak dapat dijalankan kerana harapan 5% untuk hidup. setelah pemindahan jantung dilakukan beliau masih tak dapat menjalankan kehidupan seperti biasa,kini beliau terlantar dirumah dan keadaanya serius sehingga mandi perlu dipapah, makan perlu disuap serta beliau sentiasa sukar bernafas dan sebagainya.

Kisah benar seorang kakak yang di kenali dengan pangilan kak nomah yang pernah mengamalkan cendawan ajaib ini serta mendapat keajaban apabila dengan izin Allah S.W.T beliau sembuh penyakit kencing manis yang kritikal dan kini beliau banyak membantu ramai lagi insan lain yang mengalami berbagai masaalah , penyakit [pekak] iaitu kurang pendegaran, penyakit penat yang mengunakan bantuan penafasan [gas}, penyakit batuk sejak 16 tahun dan sebagainya, kini dengan izin Allah S.W.T kak normah telah memberi sebotol jus cendawan ajaib ini kepada kakak pesakit tersebut, dengan niat sumbangan Rm 19.90 .berserta bebarapa peraturan dan cara amalanya. setelah itu selang bebarapa hari kakak pesakit tersebut berhubung dengan kak normah bagi menyampaikan berita kesyukuran dan menceritakan bahawa setelah hari ke empat adiknya kini boleh berjalan sendiri takperlu dipapah,makan tak perlu disuapkan lagi, penafasanya kini lebih baik seperti biasa.

Alahamdulilah... dengan izin Allah S.W.T. jika sembuh Allah Menyembuhkan dan jika belum Allah belum menyembuhkan...amin

PENAWAR DARI ANAK UNTUK IBU

SAYA TUAN MARIAM DARI MACHANG KELANTAN.SAYA INGIN BERKONGSI PENGALAMAN DENGAN ANDA TENTANG JUS CENDAWAN AJAIB.PADA BULAN APRIL 2008 SAYA TELAH BERKUNJUNG KERUMAH ANAK LELAKI SAYA DI SG PETANI.DALAM PERJALANAN KAKI SAYA TELAH MULA RASA SAKIT MUNGKIN KERANA SAYA JARANG MENAIKI BAS DAN SAYA PUN SUDAH BERUMUR.SEMASA ANAK SAYA MENJEMPUT SAYA DISETESYEN BAS EKSPRES SG PETANI BELIAU TELAH BERTANYA YANG KAKI SAYA KENA APA SAMPAI JALAN TERENJUT-ENJUT.SAYA KATA PADA ANAK SAYA ENTAH KENAPA DALAM PEJALANAN TADI DAH MULA RASA SAKIT DI BAHAGIAN BETIS MACAM URAT BERSIMPUL MAKIN LAMA MAKIN SAKIT SANGAT SAMPAI DEMAM SAYA DIBUATNYA.SESUDAH SAMPAI DIRUMAHNYA.BELIAU SURUH SAYA MENCUBA JUS CENDAWAN AJAIB YANG DIPEROLEHI DARIPADA SEORANG KAWAN KATANYA.SETELAH MEMAHAMI ATURCARA KEGUNAANNYA YANG DITERANGKAN OLEH ANAK SAYA.SAYA TERUS MEMINUMNYA 3 SUDU TEH DENGAN MEMOHON PERTOLONGAN DARI ALLAH.BILA SAYA BANGUN PAGI KEESOKKAN HARINYA,BADAN SAYA TERASA SIHAT SEKALI,ALHAMDULILLAH SAKIT DIKAKI TELAH TIADA DAN TELAH PULIH SEPERTI SEDIA KALA.SEMENJAK ITU SAYA TELAH MEGAMALKAN MINUM JUS CENDAWAN AJAIB UNTUK KESTABILAN KESIHATAN TUBUH BADAN SAYA DALAM KEADAAN UMUR SEMAKIN TUA.

Ribuan Pengamal yang Menerima Khasiat & Manfaatnya Yang Amat Menakjubkan Serta Penuh Keajaiban Daripada Kebesaran Allah S.W.T.

Assalamualaikum dan salam sejahtera, semoga di beri kesejahteraan dan kesihatan berterusan.
Terlebih dahulu kami mengucapkan ribuan terima kasih kerana sudi melayari laman kami. Kami ingin memaklumkan pada anda kisah benar yang menakjubkan.
Terlebih dahulu di panjatkan kesyukuran pada tuhan yang satu, tiada dua selain Allah. Dengan izin dan limpah rahmatnya pada seluruh alam dan Yang Maha pengasih lagi penyayang. Diberikan keberkatan pada keseluruhan isi bumi, yang telah melimpahkan rahmatnya pada seluruh umatnya manusia. Justeru itu kami dengan niat tanpa berselindung serta dengan rendah diri memaklumkan bahawa telah dijadikan tuhan ubat penyembuh segala macam penyakit zahir dan batin, diturunkan pada Nabi Musa A.S. iaitu "Manna" (makanan manisan berupa madu). Janji Allah "Makanan yang enak dan menyegarkan tubuh" (Salwa Burung sebangsa puyuh yang jinak untuk dijadikan makanan kaum Musa).

Sabda R.S.A.W. al-kam-ah ' cendawan daripada Al-Mann' air nya penawar mata.


Maka tidak hairanlah apapun jua kajian demi kajian yang di temui dan di banggakan,segalanya telah dijanjikan oleh Allah S.W.T.oleh yang demikian pada yang bukan beragama Islam tidak menjadi halangan untuk mengamalkanya. dan yang beragama islam disyaratkan berselawat' dan beristifar,bermohon pertolongan Allah sepenuhnya. insyallah sememangnya di jadikan tuhan' ubat penyembuh segala macam penyakit' zohir dan batin' namun jika sembuh adalah kehendak Allah',jika belum sembuh' Allah belum menyembuhkanya...bukan bomoh, bukan doktor, bukan pakar , juga bukan siapa-siapa sahaja,di muka bumi ini selain Allah.
hampir lima bulan ini Kami telah menemui ribuan pesakit yang berbagai macam dan ragam penyakit yang ringan mahupun yang berat.

  • Berikut adalah senarai nama-nama atau butiran pesakit yang sembuh atau yang belum yang berat maupun yang ringan' apa yang pasti mereka pernah merasai keajaiban dan keberkesananya.
  • sekiranya anda ingin bertanya kepada mereka yang pernah mengalami keadaan yang sama dengan anda kini' sila lah bertanya,mungkin dengan iklas mereka akan membantu anda.

Senarai nama berbagai penyakit zahir & batin yang sembuh & beransur sembuh dengan keajaiban khasiat Penawar Al-kam Ah umpama minyak injin untuk manusia diabad ini keluaran harbour product 100% muslim produk.